Kako uspješno postaviti Facebook marketinšku kampanju

Kako uspješno postaviti Facebook marketinšku kampanju

Bilo da radite na jačanju vidljivosti vaše tvrtke, promovirate događaj, širite vijest oko pokretanja novih proizvoda i usluga, Facebook kao savršena medijska marketinška platforma postaje neprocjenjiv alat u području segmentiranog i ciljanog marketinga. Facebook je idealna platforma za jačanje vidljivosti vaše tvrtke jer će vam njegovi oglasi dovesti najveći broj najoptimalnije skupine potencijalnih klijenata, pa imate neprocjenjivu šansu graditi imidž, autoritet i širiti svoj utjecaj u digitalnoj sferi.

Najveća prednost i vrijednost Facebooka je što vam može osigurati veliko tržište potencijalnih korisnika, koje pak možete segmentirati prema: Geografskim obilježjima – država, grad, mjesto. Demografskim obilježjima - godine, veličina obitelji, spol, prihod, zanimanje, obrazovanje, vjera, rasa, generacija, nacionalnost. Psihografskim obilježjima - prema društvenom sloju, životnom stilu, prema njihovom ponašanju - prema znanju, stavovima, korištenju ili odgovoru na proizvod, dakle prema njihovim osobnim preferencijama i interesima. Na taj način, možete jasno targetirati/ciljati i naravno pogoditi unaprijed jasno definiranog kupca koji zapravo i treba upravo vaš proizvod ili uslugu.

Ukoliko odlučite potrošiti budžete za plaćene Facebook oglase možete to učiniti na dva načina: 1. Boostanjem posta koji  primarno služi za povećanje vidljivosti vašeg posta i usko je ograničen na nekoliko mogućnosti korištenja. 2. Facebook adds odnosno Facebook oglasi nude proširene opcije oglašavanja i vođenja kampanja u kojima voditelj kampanja ima apsolutnu kontrolu nad svim elementima oglašavanja: nudi mnogo više opcija, kao postavljanje ciljeva koje želite doseći, odabir na kojem će se mjestu oglasi prikazivati i još mnogo toga.

Osim jačanja vidljivosti tvrtke Facebook plaćeni oglasi omogućuju vam usmjeravanje prometa prema vašoj internetskoj stranici, što je izuzetno važno, jer upravo internetska stranica vašim klijentima i korisnicima pruža detaljniju i širu sliku o vama! Facebook-ova baza korisnika enormno je velika, više od milijardu i pol korisnika diljem svijeta ima svoje Facebook profile, a mogućnost njihovog segmentiranja u ciljane skupine toliko je široka da predstavlja odličnu priliku za ciljani marketing. No osim dobre vizualne prezentacije i korisnog sadržaja, pokretanje kampanja na Facebooku zahtijeva planiranje i stratešku implementaciju. Slijedi nekoliko savjeta koji će vam pomoći pri postavljanju  kampanja za oglašavanje na Facebooku.

Definirajte svoj cilj

Koja je svrha pokretanja plaćene društvene medijske kampanje putem Facebooka? Tko će voditi cijeli proces, od ideje do realizacije. Želite više pozitivnih ocjena i komentara za svoju stranicu? Nadate li se povećanju broja prikaza stranice ili vaših objava? Ili jednostavno želite da što više ljudi sazna za vašu tvrtku? Način oblikovanja vaše kampanje ovisit će o tome želite li se usredotočiti na angažman, izgradnju zajednice ili branding. Dakle, morate jasno definirati svoj cilj prije nego što pokrenete Facebook oglašavanje.

Definirajte svoju ciljanu publiku

Jasno definiranje ciljanih publika najvažniji je aspekt bilo koje plaćene Facebook kampanje. Opcije ciljanja kao što su lokacija, dob i interesi, u direktnom su odnosu sa načinom koncipiranja vaših oglasa. Uvijek imajte na umu da će uspješnost vaše kampanje bitno utjecati na to koliko je koristan sadržaj vaše Facebook stranice vašim čitateljima; to uzmite u obzir prilikom odlučivanja koji su ciljevi vaše kampanje.

Odaberite model oglašavanja na temelju vašeg definiranog cilja

Facebook nudi brojne mogućnosti oglašavanja za kampanju. Nakon što identificirate svoje ciljeve možete odlučiti koji će dostupni Facebook modeli oglašavanja najbolje funkcionirati. Ovisno o definiranim ciljevima oglašavanja možete povećati promet prema web stranici, broj kupnje na web shopa, promovirati objavu, promovirati gumb „pošalji poruku“, promovirati svoju stranicu, lokalno promovirati svoje poduzeće, promovirati gumb javite nam se, pronaći više potencijalnih klijenata.

Ukoliko ste svoju poslovnu Facebook stranicu prebacili u Business Facebook manager koji nudi proširene opcije oglašavanja, tada u kampanje možete uključiti konverzije, koje vam omogućuju .

Ispitajte svoje oglase

Razmotrite različite oglase i pratite reakciju publike na sve varijante kako biste utvrdili koja je najbolja izvedba. Isprobajte različite kombinacije slika i različite vrste oglasnih poruka, pa čak i više segmenata publika unutar demografskog profila koje pokušavate ciljati. To će vam omogućiti da unesete potrebne izmjene plaćenoj kampanji kako biste ostvarili najveću vrijednost iz ulaganja.

Pomoću plaćenih oglasa možete povećati angažman, izgraditi zajednicu i jačati imidž vaše robne marke. Ako je Facebook vaša platforma, gore navedeni savjeti mogu vam pomoći da pokrenete optimalno učinkovitu kampanju koja može proizvesti značajne rezultate.

I za kraj zapamtite!

Uspjeh vaše stranice ovisit će o tome koliko je koristan, interesantan i relevantan vaš sadržaj. Marketinškim rječnikom rečeno: nikad ne prodajemo proizvod ili uslugu, već vrijednosti i benefite koje naš kupac dobiva kupnjom tog našeg proizvoda ili usluge, s toga ako još niste usredotočite se na poboljšanje tog aspekta prije ulaganja u plaćenu promociju.

Podijeli članak

O nama

Vop portal Varaždin centralno je tržište promocije obrtnika i malih poduzetnika Varaždinske županije na internetu i društvenim mrežama.

 

Primarni cilj V.O.P-a je na jednom mjestu okupiti i promovirati obrtnike i male poduzetnike, kako bi bili informacijski lako dostupni na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Najnovije

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter!
Uvjeti i odredbe

Uvjete korištenja možete pročitati OVDJE

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”
Opširnije Razumijem