Ivana Ipša
Jedno od najčešćih pitanja koje čujemo jest: Kako da uklonim nešto s Googlea? Da budemo iskreni, nevjerojatno je teško u potpunosti ukloniti negativan sadržaj iz Google pretraživanja. Zapravo, postoji samo nekoliko rijetkih slučajeva u kojima je to čak moguće. Gotovo u svakom slučaju, jedini održiv pristup je „zakopati“ negativne rezultate pretraživanja u Google gdje ih ljudi neće pronaći.
Ulaganje u kvalitetnu i profesionalnu fotografiju ključna je komponenta uspješne online prezentacije
Popularnost prvenstveno vizualnih društvenih platformi kao što su Instagram, Snapchat i Facebook pokazuje jednostavnu istinu:
Kao potencijalne konzumente Facebooka oglasa, segmentirajući ih demografski Milenijce kao naše potencijalne kupce možemo svrstati između 25-45 godina starosti. Promatrajući Milenijsku generaciju koja čini skupinu mladih ljudi rođenih od 1978. do 2000., a koja je zapravo izrasla na internetu i društvenim mrežama, možemo konstatirati da je Milenijska generacija sa svim svojim prednostima i manama u ovom momentu:
Bilo da radite na jačanju vidljivosti vaše tvrtke, promovirate događaj, širite vijest oko pokretanja novih proizvoda i usluga, Facebook kao savršena medijska marketinška platforma postaje neprocjenjiv alat u području segmentiranog i ciljanog marketinga. Facebook je idealna platforma za jačanje vidljivosti vaše tvrtke jer će vam njegovi oglasi dovesti najveći broj najoptimalnije skupine potencijalnih klijenata, pa imate neprocjenjivu šansu graditi imidž, autoritet i širiti svoj utjecaj u digitalnoj sferi.
Doba masovnog marketinga kojeg su prakticirali tradicionalni mediji danas se čini svjetlosnim godinama iza nas. Najtvrdokorniji „odbijatelji“ korištenja društvenih mreža u svrhu promocije vlastite tvrtke odavno su kapitulirali i prepustili se digitalnom valu 21. stoljeća i novim trendovima ciljanog oglašavanja.