Naslovna  /  Kolumne   /  Ivana Ipša   /  Kako ukloniti ili sakriti negativne komentare na internetu koji Vam narušavaju reputaciju?

Kako ukloniti ili sakriti negativne komentare na internetu koji Vam narušavaju reputaciju?

 

Google neće ukloniti negativne članke ili loše kritike samo zato što se Vama ne sviđaju. Zapravo, ovo je pravilo kojim se Google vodi:„Googleov je cilj prepoznati koje su informacije s weba relevantne za korisničke upite, a ne utvrditi je li taj materijal u nekom smislu pogrešan.“

 

Kako sve to funkcionira? 

Prije nego što počnete rješavati svoje negativne kritike, morati ćete utvrditi koji su od njih najviše problematični. Da biste to postigli, možete obaviti više Google pretraga imena Vaše tvrtke i vidjeti koji će se negativni sadržaj pojaviti. Kad odlučujete koje će se recenzije prvo riješiti, trebali biste uzeti u obzir visoku ocjenu u rezultatima pretraživanja. Što se više na stranici pojavljuju, to je vjerojatnije da će ih potencijalni kupac pročitati.  Bez obzira je li problem loš preglednegativan članak o vijestima ili osjetljivi osobni podacine čekajte da problem nestane sam. U mnogim slučajevima problemi se mogu pogoršati ako ih ne riješitePažljivo pročitajte sve svoje recenzije u potrazi za uobičajenim pritužbama koje trebate riješiti ili problemima koje ste već riješili. Je li jedan nesretan kupac odgovoran za postavljanje većine negativnih komentara? Je li neka od recenzija očito lažna?

 

Nakon što utvrdite na koje negativne recenzije ciljate,  možete odlučiti kako želite njima upravljati. Imate nekoliko opcija:  

  • možete kontaktirati tvrtku koja se bavi uslugama marketinga i promidžbe. Oni doduše ne uklanjaju sadržaj već ga čine daleko manje uočljivim i pristupačnijim
  • možete pokušati kontaktirati administratora samog internetskog pretraživača koji je izbacio sporni rezultat pretrage,
  • možete odgovoriti na negativne komentare u nadi da ćete riješiti žalbu recenzenata
  • ili možete objaviti toliko pozitivnih kritika koje bi „utopile“ negativne kritike.   

 

Ako ste izvršni direktor,  loša reputacija itekako može utjecati na Vaše poslovanjevjerodostojnostposlovne odnose itd. Nadalje, narušena korporativna reputacija utječe na tržišnu kapitalizacijuzapošljavanjeprodaju prihode. Ne pretpostavljajte da možete zanemariti internetsku reputaciju Vaše tvrtke nakon što ste uspješno riješili svoje loše kritike. Trebat ćete stalno nadzirati rezultate pretraživanja kako biste ostali na vrhu bilo kojeg negativnog sadržaja.

 

 

Za više informacija stojimo Vam na raspolaganju putem info@vop-promidzba.hr.

 

Ovaj članak sigurno bi htjeli pročitati i vaši prijatelji. Podijelite ga, isprintajte ili pošaljite e-mailom!

                                                         

Stvaranjem korisničkog računa na VOp portalu prihvaćate naše Uvjete korištenja