Ovih pet namirnica poslužit će kao zamjena za tjesteninu

Ovih pet namirnica poslužit će kao zamjena za tjesteninu

Zdrave i ukusne namirnice odlična su zamjena za tjesteninu...

Tjestenina je mnogima od nas omiljena "utješna hrana". No, ako si u potrazi za zdravijim zamjenama za tjesteninu ili jednostavno želiš isprobati nešto novo, na pravom si mjestu! U nastavku možeš pronaći zdrave namirnice koje su odlična zamjena za tjesteninu.

Povrće, uz to što je prepuno antioksidansa, vitamina i vlakana, može poslužiti i kao "tjestenina" ako ga formiraš u spiralne oblike. Žitarice, poput kvinoje i prosa (bonus: bez glutena!) obično sadrže više vlakana nego obična tjestenina te također mogu biti ukusna i zdrava zamjena za tjesteninu. 

Tikvice 

Tikvice su odlična zamjena za tjesteninu, a posebno za špagete. Sve što trebaš napraviti jest narezati tikvice na tanke ploške te potom svaku plošku na trakice (deblje ili tanje). Špagete od tikvica možeš skuhati odvojeno (kuhaju se otprilike dvije minute), a možeš ih kuhati i u umaku od rajčice ili sira. Špageti od tikvica odlično se sljubljuju i sa sezamom i čilijem, limunom, maslacem i začinskim biljem.

Batat 

Povrće bogato škrobom poput batata ili butternut tikve također može biti odlična zamjena za špagete (postupak izrade je isti kao kod tikvica). Također, batat možeš grubo nasjeckati, a zatim izmiksati u mikseru do veličine graška. Komade batata zatim pirjaj s umakom od sira i dobit ćeš odličan, zdrav obrok. 

Patlidžani

Patlidžan je ukusna namirnica koja može zamijeniti tijesto za lazanje. Patlidžane operi i izreži na ploške, zatim ih stavi na lim za pečenje, posoli i prelij s malo maslinovog ulja te peci u pećnici oko 10 minuta na 220 stupnjeva. Nakon što su pečeni, patlidžane možeš upotrijebiti na isti način kao tijesto za klasične lazanje.

Cikla

Cikla, pečena ili na pari odlična je zamjena za tjesteninu. Primjerice, cikla narezana na ploške, prelivena s maslinovom uljem te kozjim sirom ili mozzarellom postaje izvrsna zamjena za raviole.

Žitarice (npr. kvinoja, proso, ječam)

Žitarice su također odlična alternativa tjestenini. Sve što trebaš napraviti jest skuhati kvinoju prema uputama na pakiranju te ju poslužiti uz umak od rajčice ili bolognese umak koji možeš obogatiti s gljivama. Kvinoja i proso sadrže mnogo proteina te su lako probavljivi. Preliveni umakom od sira i brokule, žitarice mogu postati odličan comfort food. Ječam je također odlična zamjena za tjesteninu u primjerice minestrone juhi i raznim drugim maneštrama. 

Izvor: gastro.hr

Ovaj članak sigurno bi htjeli pročitati i Vaši prijatelji. Podijelite ga, isprintajte ili pošaljite e-mailom!

Podijeli članak

O nama

Vop portal Varaždin centralno je tržište promocije obrtnika i malih poduzetnika Varaždinske županije na internetu i društvenim mrežama.

 

Primarni cilj V.O.P-a je na jednom mjestu okupiti i promovirati obrtnike i male poduzetnike, kako bi bili informacijski lako dostupni na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Najnovije

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter!
Uvjeti i odredbe

Uvjete korištenja možete pročitati OVDJE

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”
Opširnije Razumijem