Naslovna  /  Prirodna medicina   /  11 prirodnih načina kako otjerati depresiju

11 prirodnih načina kako otjerati depresiju

Pretpostavlja se da je brzi i neprirodan način života, sve udaljeniji od prirodnog ritma, glavni okidač ovih psihičkih poremećaja

Depresija je poput neželjenog pratioca koji vas kao dodatni teret stalno koči i sputava u normalnom funkcioniranju.

Može postati i ozbiljna bolest s kojom se pojedinac teško nosi.

Saznajte kako si možete pomoći i kako prirodnim sredstvima i tretmanima spriječiti, olakšati ili pobijediti negativna duševna stanja.

Postoji puno prirodnih sredstava koji će u takvim situacijama biti od pomoći.

11 savjeta kojima sami možete znatno popraviti vaše raspoloženje

1. Jedite zdravo

Postoje određene vrste namirnica koje prirodnim putem povećavaju razinu serotonina u mozgu i koje vas prirodno čine sretnijima.

Kako biste bili sretni i opušteni, konzumirajte:

omega-3 masne kiseline
kokosovo ulje
lanene sjemenke
višnje

2. Izbjegavajte kavu

Kada je u pitanju depresija, kava ima negativan učinak.

To je zbog toga što na kratko podiže vaše raspoloženje, a nakon toga vas ostavlja iscrpljene.

3. Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj sadrži dva sastojka koja u međusobnoj sinergiji poboljšavaju raspoloženje.

To su L-teanin i kofein. Kada se ova dva sastojka konzumiraju zajedno, dovode do povećanja razine neurotransmitera dopamina u mozgu.

4. Meditirajte

Meditacija može pomoći u poboljšanju raspoloženja.

Dnevna meditacija u trajanju od 45 minuta pomoći će da dođete u ravnotežu, spoznate sami sebe, razbistrite um i riješite se negativnih misli.

Započnite s 2-3 minute dnevno, a zatim s vremenom produljite trajanje meditacije.

5. Isprobajte akupunkturu

Veliki broj studija pokazuje da akupunktura učinkovito pomaže ne samo kod uklanjanja boli, već i kod depresije i tjeskobe.

Kada igla prodre u vašu kožu, na jednu od 400 točaka koje se koriste u akupunkturi, tijelo odgovara tako što ispušta endorfine koji vas umiruju i izazivaju osjećaj sreće i opuštanja.

6. Pijte čaj od kamilice

Depresiju pojačava nedostatak sna.

Flavonoidi u kamilici pomažu da se lakše opustite i spokojnije spavate. U kombinaciji s mlijekom i medom, ovo je idealni napitak za umirenje.

7. Koristite gospinu travu

Gospina trava je tradicionalno sredstvo u borbi protiv lošeg raspoloženja.

Koristi se za umirenje unutarnjeg nemira ili nervoze još od vremena stare Grčke.

Sadrži hipericin koji potiče rad neurotransmitora i na prirodan način djeluje kao antidepresiv.

8. Povećajte unos vitamina B

Vitamin B igra važnu ulogu u proizvodnji serotonina, dopamina i epinefrina koji u mozgu utječu na poboljšanje raspoloženja.

To je i inače izuzetno važan vitamin koji pomaže mnoge tjelesne funkcije i normalno funkcioniranje organizma.

9. Povećajte unos magnezija

Magnezij je jedan od najvažnijih minerala.

Posebno je važan za djelovanje više od 300 enzima koji kontroliraju razne biološke funkcije. Među ostalim održava i stabilnu kemiju mozga.

Organizam ga ne može sam proizvesti te ga trebate uzimati kroz hranu.

Neke od namirnica bogate magnezijem su:

bademi
indijski oraščići
crni grah
banane
špinat
sojino mlijeko

10. Vježbajte

Vježbanje je idealno za održavanje tijela u ravnoteži, a jednako tako i za poboljšanje vašeg duhovnog stanja.

30 minuta svakodnevnog trčanja ili 15 minuta šetnje znatno će popraviti vaše raspoloženje. Pomoći će oslobađanju endorfina tako da ćete se osjećati dobro i zadovoljno.

11. Konzumirajte sjemenke bundeve

Bundevine sjemenke sadrže zdrave masnoće i magnezij – dva značajna sastojka koji mogu poboljšati raspoloženje.

Također sadrže i amino kiselinu L-triptofan koja sudjeluje u proizvodnji serotonina.

Prirodna sredstva za liječenje raspoloženja nisu čarobni štapić koji će u trenutku riješiti sve probleme.

Ali, zato, na duge staze, njihova pomoć imat će pozitivan učinak i osigurati vašu trajnu psihičku stabilnost.

Izvor: Alternativa za vas

Ovaj članak sigurno bi htjeli pročitati i vaši prijatelji. Podijelite ga!

Stvaranjem korisničkog računa na VOp portalu prihvaćate naše Uvjete korištenja